Diesel w najnowszej kampanii pokazuje jak uciec z randki

Chłopak i dziewczyna siedzący przy stoliku

Każdego dnia w wirtualnym świecie aplikacji randkowych paruje się około 5 milionów ludzi. Jedna piąta z nich faktycznie spotka się ze sobą na pierwszej randce. Ale ile z nich przetrwa to pierwsze spotkanie? No właśnie.

Nie martwcie się jednak, bo właśnie Diesel przychodzi do Was z pomocą ze swoją najnowszą kampanią. Czy kiedyś, w trakcie pierwszej randki poczuliście, że musicie z niej uciec tak szybko, jak się tylko da? Jeśli tak, Diesel ma dla Was specjalne… JoggJeans, które pomogą Wam uciec z nieudanych randek.

Krótki filmik promujący nowy model jeansów powstał we współpracy z jedną z agencji kreatywnych oraz reżyserem Marco Prestinim. Główny bohater będzie musiał stawić czoła kilku spotkaniom z poznanymi w sieci dziewczynami. Dziewczynami wszelkie rodzaju, od królowych dramatów po te, które nijak przypominają siebie ze zdjęcia w aplikacji.

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Także następnym razem, gdy Wasza potencjalna druga połówka już na pierwszej randce zacznie snuć plany o wspólnej przeprowadzce z dala od cywilizacji, nie siedźcie i nie potakujcie głową. Zakładajcie JoggJeansy i uciekajcie!

5/5 - (1 vote)

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News