Di$count

Di$count to marka, idea, image, dialog, strategia, przemiana, projekt, blog, film, etykietka, osobowość, strona web, cytat, ubranie, uczucia i ewolucja”- poznajcie szaloną i oryginalną markę stworzoną przez australijski duet.

ad10

ad11

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


ad12

ad13

ad6

ad3

ad5

ad6

ad7

DI$COUNT jest marką założoną w2009 roku przez dwie dziewczyny z Australii. Nadia Napreychikov i Cami James wpadły na pomysł stworzenia modowego bloga Di$count Universe, który w zawrotnym tempie zyskał popularność i uznanie odbiorców. Dziewczyny w zabawny, ironiczny i oryginalny sposób wyznaczały trendy swojej generacji. Wciąż jednak marzyły o stworzeniu własnej kolekcji ubrań. W tym celu wyjechały do Bangkoku, gdzie oprócz projektowania udzielały wywiadów promując swoją stronę. Tworzone projekty sporadycznie sprzedawały blogowym czytelnikom. W 2010 roku otworzyły sklep online z pierwszą kolekcją ubrań pod szyldem Di$count. Po pierwszych propozycjach; Arti$anal i Dead$stock nadszedł czas na większą kolekcję Tra$h. Po sukcesie linii projektantki dostały szansę współpracy z Hello Kitty. Ich unikalne projekty zyskały uznanie gwiazd showbusinessu. Znalazły się wśród nich, dziś główna fanka marki, Miley Cyrus oraz Azealia Banks, a także Britney Spears i Katy Perry. Pierwszy pokaz, który odbył się w 2012 roku w Melbourne ugruntował pozycję marki.

Ubrania tworzone przez Nadię i Cami charakteryzują nasycone barwy i wzory przyprawiające o oczopląs. Przeważającym motywem jest oko – widoczne na większości sukienek, bluzek i spódnic. Dziewczyny upodobały sobie również cekiny nadając swoim ubraniom nieco kiczowatego stylu lat 80-tych.

Nadia i Cami nie są typowymi projektantkami. Mimo sukcesu postanowiły nie zatracić się w modowym wyścigu szczurów, w którym projektantów gonią terminy kolejnych kolekcji. Kreują, kiedy chcą i jak chcą. Nie posiadają butiku i sprzedają swoje produkty jedynie poprzez sklep online. Ze swoimi klientami i odbiorcami komunikują się poprzez wpisy i komentarze na Instagramie, Twitterze i Facebooku.

zdjęcia | http://www.discountuniverse.com.au/blog/http://shop.discountuniverse.com.au/products

tekst | Nela Sobieszczańska

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News