Biblijny potop i Arka Noego w nowej kampanii Gucci

Grupa ludzi i zwierzęta stojący na drewnianej arce

W maju Gucci zaprezentowało swoją kolekcję Gucci Cruise 2019 na jednym z rzymskich cmentarzy, gdzie modelki i modele chodzili po wybiegu wyznaczonym przez dwie linie ognia. Teraz dyrektor artystyczny Alessandro Michele dzieli się z nami kampanią do tej kolekcji!

Kampania #GucciGothic przenosi nas do biblijnych czasów, prezentując kadry przypominające nam o historii Arki Noego. A skoro biblijna arka, to podczas zdjęć nie mogło zabraknąć całej gamy zwierząt. Zdjęcia wykonał wieloletni współpracownik Alessandra – Glen Luchford.

Zobacz również: Kampania Gucci, która jest ukłonem w stronę fanów vintage sci-fi

W filmie zapowiadającym kolekcję widzimy społeczność (ubraną od stóp do głów w Gucci) żyjącą w harmonii z wiejskim krajobrazem i dziki zwierzętami. Wiedząc, że wkrótce nadejdzie potop, wszyscy angażują się w budowanie arki, która zapewni im i zwierzętom bezpieczeństwo.

Luchford tworząc fotografie do kampanii, skupił się na detalach nowej kolekcji Gucci, ale nie zapomniał o zwierzętach i ich interakcji z modelami i modelkami. Na kadrach kampanii odnajdziemy tygrysy, słonie, jelenie i wiele, wiele więcej znajomych futrzanych pyszczków.

Komentarze
Biblijny potop i Arka Noego w nowej kampanii Gucci
Oceń artykuł