BACARDÍ® ODKRYWA NOWE OBLICZE

4 lutego, w dniu „Święta Założyciela” marki BACARDÍ i w 153. rocznicę powstania najlepiej sprzedającego się na świecie rumu, firma postanowiła przygotować dla swoich fanów i miłośników dobrej zabawy wyjątkowy prezent. Już wkrótce do sklepów, najlepszych barów i klubów na całym świecie, w tym także do Polski, trafią butelki kultowego rumu BACARDÍ w odświeżonym designie.

Nowe butelki rumu BACARDÍ osadzają niezwykłe dziedzictwo BACARDÍ w sercach i umysłach współczesnego konsumenta, łącząc w sobie pasję, kunszt oraz nieposkromionego ducha założycieli firmy. Butelki mają bardziej nowoczesny kształt, ale silnie nawiązują do historii BACARDÍ. Odświeżone zostały etykiety, oznaczenia jakościowe, a na opakowaniach znalazło się również całkiem nowe logo.

Carta-Blanca-Hero-White-NEW-white-background                  Carta-Oro-Hero-NEW-white-background                  Carta-Negra-Hero-NEW-white-background

Logo  BACARDÍ – nietoperz, które oznacza szczęście, zdrowie i jedność rodziny – zainspirowane zostało oryginalnymi, ręcznie rysowanymi wzorami nietoperzy BACARDÍ z początku XX wieku. Powrócono również do klasycznych hiszpańskich nazw poszczególnych rodzajów rumu: Superior, Gold i Black są ponownie nazywane Carta Blanca, Carta Oro oraz Carta Negra. Każda nowa butelka posiada swój własny, niepowtarzalny ornament, zawiera wybrany fakt z historii życia rodziny BACARDÍ, opis walorów smakowych i propozycję podania. Ponadto, wszystkie etykiety wykonane są z papieru pochodzącego z recyklingu włókien trzciny, które są produktem ubocznym wytwarzania rumu. Ukoronowaniem nowego designu są ręcznie skrojone czcionki, nawiązujące do tych oryginalnych z epoki Art Deco, umieszczone na ścianach El Edificio BACARDÍ, czyli byłej siedziby biura sprzedaży marki i jednocześnie kultowego baru w Hawanie, na Kubie.

Dzisiejszemu wprowadzeniu na rynek nowych butelek BACARDÍ towarzyszy film, który ożywia nieposkromioną pasję przy tworzeniu rumu BACARDÍ.

Rum BACARDÍ w nowej szacie graficznej dostępny będzie w całej Polsce od marca 2015 roku.

Zmiany w wyglądzie butelek rumu BACARDÍ są pierwszym krokiem planu pełniejszego zaangażowania konsumentów w poszukiwanie własnych pasji, który firma Bacardi – Martini Sp. z o.o. zamierza uruchomić w 2015 roku. Przygotujcie się na więcej niesamowitych i nieposkromionych wiadomości z BACARDÍ i odwiedźcie stronę www.bacardi.com lub fanpage https://www.facebook.com/BacardiPolska

BACARDÍ® ODKRYWA NOWE OBLICZE
4.5 (90%) 2