AïOLI Bread & Aperitivo: raj dla Waszych podniebień już otwarty!

Kartka reklamująca nowe Aioli i jedzenie na stole

Aperitivo, to pewna kultura picia i celebracja dnia w grupie przyjaciół. Wspólne dzielenie się posiłkiem, muzyka, akcent na bar, wiele odsłon pieczywa.

Chmielna 26 to adres warszawskiego AïOLI, tym razem w odsłonie Bread &Aperitivo. Co to w zasadzie oznacza? Śródziemnomorski lifestyle zakrapiany drinkami od wczesnych godzin, każdego dnia, głównie w gronie przyjaciół. Brzmi jak piątek, czy sobota. Z tym że w tym wypadku nie chodzi tylko o szybki before, a – tak już napisaliśmy na początku – celebrację dnia w gronie najbliższych.

Marcin Wachowicz wraz ze swoim zespołem od ponad roku zapowiadał otwarcie kolejnych lokali pod szyldem AïOLI – tak też się stało. 21 lutego swoją działalność rozpoczyna AïOLI Bread & Aperitivo w Warszawie przy ulicy Chmielnej 26

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Skąd ta lokalizacja, będąca w pobliżu flagowej już Świętokrzyskiej 18?
Decyzja padła nawet chociażby ze względu na to, że coraz więcej otwiera się tam konceptów gastronomicznych. Chmielna staje się centralnym skwerem Warszawy, jest miejskim deptakiem, szlakiem turystycznym. Powstaje tam coraz więcej biur, są studenci. Widzimy na Chmielnej swoją grupę docelową – tłumaczy Kinga Rylska, (Senior Brand Manager AïOLI).

AïOLI na Chmielnej ma wypełnić lukę po zamkniętej w ubiegłym roku restauracji przy Placu Konstytucji. W związku z rozstaniem i zamknięciem lokalu doszliśmy do wniosku, że przydałoby się wznowić prace nad konceptem AïOLI w wersji mini, czyli mniejszym lokalu opartym w głównej mierze na przekąskach i koktajlach. Odpowiedzią na to jest AïOLI Bread&Aperitivo, miejsce szybkiego przystanku przed wyjściem do teatru lub kina – powiedział serwisowi portalspozyczy.pl Marcin Wachowicz, współwłaściciel AïOLI.

Nowa kantyna różni się od swoich poprzedniczek przy Świętokrzyskiej oraz w Gdańsku nie tylko wielkością lokalu ale też nowymi pozycjami w karcie menu, w której to pieczywo odgrywa główną rolę. W kuchni stawiamy na chleb, co wskazuje nazwa. Nasze nieustające podróże po świecie dają nam inspiracje do tego, jak można przygotowywać pieczywo na różne sposoby.

Bruschetty, które są nowością w menu to kompozycje niestandardowych smaków, co z pewnością będzie zaskoczeniem dla Gości odwiedzających Chmielną 26. W menu nie zabraknie również klasyków z których AïOLI słynie już od ponad pięciu lat tj. pizze, burgery czy sałatki.

Nasze rozumienie aperitivo to śródziemnomorski lifestyle zakrapiany drinkami od wczesnych godzin, każdego dnia, głównie w gronie przyjaciół. Brzmi jak piątek, czy sobota. Z tym, że w tym wypadku nie chodzi tylko o szybki before. Aperitivo, to pewna „kultura picia” i celebracja dnia w grupie przyjaciół. Wspólne dzielenie się posiłkiem, muzyka, akcent na bar, wiele odsłon pieczywa – wspomina Kinga Rylska (Senior Brand Manager AïOLI).

AïOLI Bread & Aperitivo mieści około 70 miejsc siedzących. Głównym elementem lokalu jest bar – widziany od samego wejścia. W lokalu nie brakuje elementów charakterystycznych dla AIOLI tj. industrialne lampy, szachownica na podłodze, plakaty na ścianach czy też wystawka z produktami z których na co dzień wykorzystywane są do przygotowania dań.
Za projekt nowego AIOLI odpowiada Marta Lew, odpowiedzialna za wszystkie koncepty z grupy restauracji AIOLI, Banjaluka i MOMU.

Instynkt Creative Group jest agencją odpowiedzialną za działania marketingowe i komunikacyjne – podobnie jak w przypadku pozostałych konceptów z grupy restauracji AïOLI, Banjaluka i MOMU.

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News